به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، تیم کشتی فرنگی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه نماینده مقتدر و محبوب استان خوزستان در مسابقات کارگران کشور انتخابی تیم ملی توانست به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات برسد.

پل سفید:

براساس این گزارش، این مسابقات در بندر انزلی به منظور معرفی تیم برتر برای شرکت در مسابقات کارگران جهان در کشور ایتالیا برگزار شد.

در این مسابقات حساس و نفس‌گیر، تیم شگفتی‌ساز نیشکر هفت تپه خوزستان با ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز با ۱۶۰ امتیاز قهرمان شد؛ همچنین تیم تهران با ۱۴۳ امتیاز دوم و تیم مازندران با ۱۲۰ امتیاز رتبه سوم را کسب کردند.

گفتنی است، این مسابقات با حضور ۲۱ تیم و ۲۱۰ کشتی گیر از سراسر کشور در استان گیلان و شهر بندرانزلی برگزارشد.

در پی این موفقیت مهندس علیرضا دورباشی‌زاده مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه پیام تبریک صادر کرد.

مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه در این پیام ضمن خداقوت جانانه و تبریک به کشتی‌گیران غیور هفت‌تپه، برای آنان در مسابقات جهانی آرزوی موفقیت نمود.

مهندس دورباشی‌زاده در این پیام، همت و غیرت کشتی‌گیران هفت‌تپه‌ای را تحسین و از کادر فنی، عوامل و کشتی‌گیران این تیم تشکر و قدردانی کرد.

همچنین مجید دهگان مدیر امور ورزشی شرکت نیشکر هفت‌تپه و سرمربی تیم کشتی فرنگی هفت‌تپه که خود از قهرمانان کشتی کارگری جهان بود، از حمایت‌های بی‌شائبه مدیرعامل ورزش‌دوست نیشکر هفت‌تپه مهندس دورباشی‌زاده و همچنین معاونت پشتیبانی شرکت تقدیر و تشکر بعمل آورد‌.

لازم به ذکر است، مسابقات جهانی ایتالیا در شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد که برای تیم شایسته نیشکر هفت‌تپه در این مسابقات آرزوی موفقیت مینماییم.