آبان‌بسپار توسعه از شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر با دریافت مجوز واحد فناوری از پارک علم و فناوری خوزستان، گامی بلند در جهت تعهد خود به نوآوری و ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان برداشت.

پل سفید:

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این مجوّز مهر تاییدی بر تلاش‌های بی‌وقفه شرکت آبان بسپار توسعه در مسیر تحقیق و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات متنوّع خود است.

فرید هنرفر، مدیرعامل این شرکت، با ابراز خرسندی از این دستاورد مهم، اظهار داشت: با دریافت مجوز واحد فناوری، می‌توانیم با تکیه بر توان متخصصان مجرب و با سابقه خود، خدمات نوین و پیشرفته‌ای را به مشتریان‌مان ارائه دهیم و به آنها در دستیابی به اهدافشان یاری برسانیم.

وی در ادامه افزود: این مجوز به ما امکان می‌دهد تا با ایجاد اکوسیستمی نوآورانه، به حل چالش‌های مختلف صنایع مختلف بپردازیم و نقشی فعال در ارتقای سطح دانش و فناوری در منطقه ایفا نماییم.

دریافت این مجوز نشان‌دهنده عزم راسخ شرکت آبان‌بسپار توسعه در مسیر پیشرفت و تعالی است. این شرکت با اتکا به دانش و تخصص خود، مصمم است تا در مسیر نوآوری و ارائه راه‌حل‌های فناورانه پیشرو باشد و نقشی ارزشمند در توسعه پایدار ایفا کند.

علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان، این شرکت با برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینارهای تخصصی، بستری مناسب برای تبادل دانش و تجربیات در حوزه‌های مختلف فناوری را فراهم خواهد کرد. این امر به ارتقای سطح دانش و مهارت متخصصان در منطقه کمک شایانی خواهد نمود.

شرکت آبان‌بسپار توسعه در ۱۷ کیلومتری جاده اهواز به آبادان نرسیده به نیشکر دعبل خزاعی قرار گرفته و سر در آبی رنگ آن با چرخ دنده‌های صنعت میان آرم نیشکر، تلفیق تلاش، تجربه و خلاقیت فرزندان این مرز و بوم را جلوه‌گر شده است. این شرکت اولین و بزرگترین تولیدکننده لوله پلی اتیلن سنگین کاروگیت دار و کرتیوپ دار دوجداره و لوله تک جداره و همچنین اولین دریافت کننده نشان استاندارد ملی ۹۱۱۶ در سطح کشور است.