مدیر تعاون روستایی از آغاز عملیات تعمیر و بازسازی ساختمان اداری تعاون روستایی در شهرستان خرمشهر خبر داد.

پل سفید:

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خوزستان مهندس جمیل ضافی پور زرگانی گفت: ساختمان اداری شهرستان خرمشهر یکی از قدیمی ترین ساختمان های مدیریت تعاون روستایی می باشد که علیرغم متراژ خوبی که در اختیار این مجموعه است، اما تنها در طبقه همکف اتاق های اداری آن ساخته شده است و در طبقه دوم نیمه کاره رها شده است.
وی ادامه داد: از این رو با برگزاری مناقصه و مشخص شدن برنده، عملیات دیوار محوطه، کف سازی، رنگ آمیزی و بازسازی و تعمیر ساختمان آغاز و اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در این ساختمان هزینه خواهد شد.
گفتنی است ساختمان اداری تعاون روستایی شهرستان خرمشهر قدمتی بیش از ۳۵ ساله دارد و با تامین اعتبار از بخش تملک و دارایی های استان این ساختمان قرار است بازسازی کامل شود.
ضافی پور زرگانی در بخش دیگری از صحبت های خود همچنین به دیگر فعالیت های عمرانی در دست اقدام اشاره کرد و گفت: دیوار کشی انبار کفیشه شهرستان خرمشهر در دستور کار قرار دارد و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیاز دارد، همچنین عملیات آسفالت مرکز خرید بنوت شهرستان دزفول در دستور کار است و در آینده نزدیک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان فعالیت آن آغاز خواهد شد.