مدیرعامل سازمان بهسازی ونوسازی شهرداری اهواز گفت: ضمن انجام پروژه های عمرانی از جمله بدنه سازی بازار امام خمینی (ره) و طراحی بدنه و سقف بازار کاوه و سایر پروژه های پیاده راه سازی برنامه‌ریزی لازم برای تداوم این اقدامات برای کل ۶۲ محله هدف بازآفرینی شهری در دست اقدام می باشد.

پل سفید:

سید نورالله موسوی مدیرعامل سازمان گفت: در راستای نوسازی و بهسازی بافت های هدف بازآفرینی شهری، اقدام به تهیه بسته های مشوق شهرسازانه کرده است.

وی افزود: بعد از انجام مطالعات سطح یک بازآفرینی شهری مطالعات سطح دو بازآفرینی شهری نیز در دستور کار حوزه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری اهواز قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان بهسازی ونوسازی شهرداری اهواز اظهار کرد : برای ۳۵ محله هدف بازآفرینی شهری از ۶۲ محله در سال ۱۴۰۳ حلقه میانی بین دولت و مردم تشکیل شده است که با کمک گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و همچنین بسیج مهندسین عمران و معماری و معتمدین محلات جهت تسهیل در ارائه خدمات و اطلاع رسانی همشهریان گرامی ارائه می‌گردد.

وی عنوان کرد : از جمله اقدامات صورت گرفته در محلات هدف بازآفرینی شهری دریافت حدود ۴۰۰۰ تن قیر بازآفرینی شهری است که آسفالت معابر محلات فوق در حال انجام می باشد.

سید نورالله موسوی اظافه کرد: برنامه ریزی های لازم جهت سند دار کردن املاک فاقد سند در محلات هدف بازآفرینی شهری محلات( کوی خروسی و ملاشیه ) و محلات دیگر در حال انجام است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های قانونی تبصره ۱۱ بند ب قانون بودجه کل کشور از بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در حدود ۱۰۰۰ میلیارد ریال و از بودجه سال ۱۴۰۱ در حدود ۷۰۰ میلیارد ریال جهت بهسازی ورودی کلانشهر اهواز محور های اهواز حمیدیه و اهواز خرمشهر که کانون محلات هدف بازآفرینی شهری در این نقطه از شهر می باشد نیز در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان بهسازی ونوسازی شهرداری اهواز در پایان گفت: ضمن انجام پروژه های عمرانی از جمله بدنه سازی بازار امام خمینی (ره) و طراحی بدنه و سقف بازار کاوه و سایر پروژه های پیاده راه سازی برنامه‌ریزی لازم برای تداوم این اقدامات برای کل ۶۲ محله هدف بازآفرینی شهری در دست اقدام می باشد.