صبح چهارشنبه ششم تیرماه محسن موسوی زاده نماینده مردم شریف اهواز و حمیدیه، باوی و کارون در آیین آغاز عملیات ده هزار میلیارد ریالی پروژه‌های ترافیکی و عمرانی شهر اهواز از سایر مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز تشکر نمود.

پل سفید:

به گزارش پایگاه اطلا رسانی شهرداری اهواز، سید محسن موسوی زاده نماینده مردم شریف اهواز و حمیدیه، باوی و کارون در سخنانی کوتاه با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: جا دارد از زحمات تک تک مسئولین تا پاکبان‌ها، نیروهای آتش نشانی و اجراییات که در گرمای بالای اهواز تحت عنوان مجموعه شهرداری به شهروندان خدمت می‌کنند تقدیر و تشکر کنم.

این مقام مسئول با بیان اینکه پروژه‌های صورت گرفته ارزشمند هستند اما طولانی شدن برخی از آنها حلاوت آن را از شهروندان خواهد گرفت ادامه داد: در کنار به سرانجام رسیدن پروژه‌ها لازم است حواشی آنها نیز در نظر گرفته شده و با درنظر گرفتن زیباسازی محیط اطراف، رسیدگی کامل صورت پذیرد.

موسوی زاده با اشاره به اینکه با استفاده از ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی در کنار مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر هستیم اعلام داشت: سایر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا شهرمان آبادتر شود.
وی در پایان یادآور شد: مدیران مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز تمام شهر به ویژه مناطق کم برخوردار را به خوبی ببینند و مشکلات آنها را مرتفع نمایند.