معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان اظهار کرد شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در زمینه حمایت از صنعتگران و هنرمندان پیشگام است.

پل سفید:

شکرالله قاسمی در گفت و گو با روابط عمومی شرکت سدادفام نیشکر در حاشیه راه اندازی غرفه دائم صنایع دستی هتل چهار ستاره نیشکر ابراز امیدواری کرد که شرکت‌ها و هتل‌های دیگر استان نیز با الگوگیری از این اقدام، به حمایت از صنعتگران و هنرمندان خوزستانی بپردازند.

وی ضمن قدردانی از اقدامات شرکت توسعه نیشکر برای راه‌اندازی غرفه صنایع دستی در هتل این شرکت، اقدام صورت گرفته را گام مهمی جهت معرفی هنرهای دستی استان به مسافران و گردشگران خارجی و داخلی دانست.

پیشتر، دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به ضرورت حمایت از صنعتگران و هنرمندان، راه اندازی جشنواره‌ها از جمله جشنواره شکرستان و غرفه‌های صنایع دستی را به عنوان یک تعهد اجتماعی نیشکر در قبال جامعه محلی دانست.

دکتر ناصری در جریان برگزاری سومین جشنواره ملی برداشت نیشکر (شکرستان) در آبان ماه سال گذشته در کشت و صنعت دهخدا، از افزایش مدت زمان برگزاری جشنواره شکرستان در سال‌های آینده خبر داد تا صنعتگران و هنرمندان فرصت مناسبی برای عرضه و فروش تولیدات خود داشته باشند.

غرفه دائم صنایع دستی هتل چهار ستاره نیشکر، صبح روز شنبه (۱۰ تیرماه ۱۴۰۳) با هدف حمایت و توانمندسازی از صنعتگران حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی راه‌اندازی شد.