مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون پنجشنبه ۱۴ تیر طی پیامی، از کلیه اقشار جامعه به ویژه خانواده بزرگ صنعت دعوت کرد در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری حضور فعال و مشارکتی تاریخی داشته باشند.

پل سفید:

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، پیام مهندس قباد ناصری بدین شرح است:

بسمه تعالی

ان‌شاءالله در مرحله دوم، اجتماع مردم پای صندوق‌های رأی، شوق‌انگیز و مایه‌ آبروی نظام باشد

مقام معظم رهبری

انتخاب در جمهوری اسلامی ایران، حق قانونی، اجتماعی و سیاسی متعلق به یکیایک ایرانیان واجد شرایط رای دادن می باشد که همواره مورد تاکید رهبر انقلاب بوده تا به تبع آن، امور کشور به فردی منتخب مردم، شایسته و کارآمد سپرده شود. این یکی از گرانمایه ترین رویکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که اهم مسائل، یعنی آینده کشور را به انتخاب مردم بسپارد؛ سبک، روش و چگونگی دستیابی به آن آتیه روشن، از همین صندوق رای بر می آید.

اینجانب با درنظر گرفتن کلیه شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور، مشارکت در انتخابات را امری واجب می دانم و از کلیه اقشار به ویژه خانواده بزرگ و ولایی صنعت نفت دعوت می نمایم که با حضور حداکثری پای صندوق های رای، افزون بر انتفاع از حق قانونی برای تعیین سرنوشت خود و عزیزانشان، موجبات عزت، سربلندی و اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورند. ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای خدمت، از درگاه احدیت، موفقیت “دولت چهاردهم منتخب مردم” را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسئلت دارم.