معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در این مدت کوتاه تا برگزاری دو دوم انتخابات ریاست جمهوری طرح تخاطب را اجرا می‌کنیم تا مردم بیشتری پای صندوق رای حضور یابند.

پل سفید:

سرهنگ پاسدار بهمن شهریاری معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص اهمیت حضور در دور دم انتخابات گفت: یکی از برنامه‌های ما که برای اولین بار در کشور در حال اجرایی شدن است و می‌تواند در حضور مردم تاثیر گذار باشد، حضور چهره به چهره با مردم است.

او افزود: ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در خوزستان امکان رای دهی دارند که ۲ میلیون مورد آن را به عنوان جامعه هدف در طرح «تخاطب» معین شدند و برای سرشبک های این طرح نیز حدود ۴ هزار نفر مشخص شدند.

سرهنگ پاسدار شهریاری اضافه کرد: هر نفر قرار شد که ۵۰ نفر را پای صندوق رای بیاورد و برای هر قشر نیز افرادی از همان قشر در نظر گرفته شدند و به خط شدند تا فرمایشات حضرت آقا محقق شوند.

او بیان کرد: چون این طرح در اولویت است لذا برگزاری جلسات سنگین را در دستور کار قرار ندادیم و جامعه هدف نیز بیشتر از حاشیه‌های شهر هستند.

سرهنگ شهریاری گفت: یک اطلس مشارکت در دور اول احصا شد که جامعه رای ما کجا بیشتر و کجا کمتر بود و متناسب با آن طرح «تخاطب» طراحی و عملیاتی شد.

معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه از دیشب این کار آغاز شده، اظهار کرد: در سپاه و بسیج همیشه حماسه آفریدیم و انشالله در ۱۵ تیر ماه نیز تلاش خود را می‌کنیم تا در این مدت کوتاه مردم بیشتری را پای صندوق رای بیاوریم.