در نشستی با حضور دکتر عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مدیران واحدهای نیشکری، بر ضرورت مشارکت حداکثری و حضور پُرشور خانواده بزرگ نیشکر در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید شد.

پل سفید:

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر ناصری در این نشست که چهارشنبه (۱۳ تیرماه) در کشت و صنعت امام خمینی‌(ره) برگزار شد، با اشاره به حماسه‌آفرینی نیشکری‌ها در دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری، از همه مدیران این مجموعه صنعتی خواست تا با اطلاع‌رسانی گسترده، هماهنگی با ستاد انتخابات جهت استقرار صندوق سیار اخذ رای در کشت و صنعت‌‌ها و… شرایط را برای برگزاری پُرشور دور دوم انتخابات مهیّا کنند.

وی انتخابات را مظهر اراده ملّی و تجلّی مشارکت عمومی مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و عنوان کرد: مشارکت حداکثری، علاوه‌بر نمایش اقتدار نظام، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی است که انتخابات را عرصه نمایش واقعی مردم‌سالاری دینی و اعلام وفاداری به آرمان‌های بنیان‌گذار فقید نظام اسلامی می‌دانند.

ناصری در پایان این نشست با ابراز اطمینان از حضور حداکثری و مشارکت فعال خانواده بزرگ توسعه نیشکر در دور دوم انتخابات، گفت: ما یقین داریم که این مجموعه خدوم و سرافراز، همانند همیشه و همگام با دیگر آحاد ملت ایران، در روز ۱۵ تیرماه با حضور خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد.

در ادامه این نشست، مدیران واحدهای نیشکری نیز ضمن اشاره به تمهیدات ایجاد شده برای استقرار صندوق سیار اخذ رای در شرکت‌های نیشکری، بر مشارکت حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید و از خانواده بزرگ نیشکر دعوت کردند برای آینده شیرین و روشن ایران، جمعه در پای صندوق رأی حاضر شوند.

خانواده بزرگ نیشکر، با هم برای فردایی روشن‌تر

همچنین، در آستانه دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، پویش «من رأی می‌دهم» در صنعت نیشکر راه‌اندازی شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

در این پویش آمده است: ️ما کارگران، کشاورزان، مهندسان، مدیران و همه اعضای خانواده بزرگ نیشکر، در آستانه یک انتخاب سرنوشت‌ساز قرار داریم. انتخاباتی که مسیر آینده کشور، زندگی خودمان و نسل‌های آینده را رقم می‌زند.

️با هر رأی خود، به آینده‌ای شیرین و روشن رأی می‌دهیم. خانواده بزرگ نیشکر، همیشه در صحنه‌های مهم کشور حضوری پرشور داشته و با تعهد و دلسوزی، برای آبادانی ایران اسلامی تلاش کرده است. این بار نیز با رای آگاهانه و حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات، با شعار «رأی تو، فردای من» به میدان خواهیم آمد.