غرفه دائم صنایع دستی هتل چهار ستاره نیشکر با حضور شکرالله قاسمی معاون اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان، مدیران شرکت سدادفام نیشکر و تعدادی از فعالان این حوزه افتتاح شد.

پل سفید:

به گزارش روابط عمومی شرکت سدادفام نیشکر، این اقدام در راستای حمایت صنعتگران و هنرمندان خوزستانی همچنین توانمندسازی جامعه محلی و رونق‌بخشی به صنایع دستی این استان صورت گرفته است.

غرفه صنایع دستی هتل نیشکر صنایع دستی چوبی، مس و فیروزه، چرمی سرامیکی، احرامی بافی، گلیم بافی و کپوبافی را در بر می گیرد.

مهندس علی مدحجاوی، مدیرعامل شرکت سدادفام نیشکر، با تأکید بر ضرورت توانمندسازی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و گردشگری استان خوزستان، هدف از راه‌اندازی این غرفه را معرفی ظرفیت‌های بالقوه و متعدد استان دانست و گفت: این ظرفیت‌ها در صورت فعال شدن، فرصت‌های شغلی زیادی را برای جامعه محلی ایجاد خواهد کرد.

وی معتقد است حضور مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در هتل نیشکر از این هتل بستر مناسب برای عرضه هنر و صنایع دستی ساخته است، به همین خاطر شرکت توسعه نیشکر ضمن حمایت از هنرمندان و صنعتگران به معرفی ظرفیت‌ها و امکانات بی نظیر گردشگری خود می پردازد.

به گفته ایشان جاذبه‌های گردشگری کشاورزی و صنعتی شرکت توسعه نیشکر می توانند مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی همچنین علاقه‌مندان به طبیعت گردی و هنرمندان قرار بگیرند.

در این مراسم پیمان نبهانی فعال و کارشناس میراث فرهنگی، باسم حمادی سرپرست گروه میسان، ساجده کردستان نژادی دبیر انجمن صنفی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافربری و گردشگری استان خوزستان نیز حضور داشتند.
افتتاح غرفه صنایع دستی هتل نیشکر گامی مهم در جهت حمایت از صنایع دستی استان خوزستان و رونق‌بخشی به این هنر اصیل ایرانی است.

این اقدام می‌تواند به ایجاد فرصت‌های شغلی برای هنرمندان و صنعتگران این استان و همچنین به معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری خوزستان به گردشگران داخلی و خارجی کمک کند.

هتل چهار ستاره نیشکر در غرب شهر اهواز در یک موقعیت بی نظیر در نزدیکی ساحل زیبای رودخانه کارون قرار دارد.
هتل نیشکرامکانات ویژه‌ای از جمله سالن‌های اجتماعات مجهز به سیستم‌های صوتی و تصویری پیشرفته، مجموعه رستوران های مجلل، مجموعه‌های چند منظوره ورزشی و آبی دارد.