هم‌افزایی میان مدیران شهری شرط حل مشکلات شهروندان استمجتبی یوسفی نماینده مردم شریف اهواز و حمیدیه، با وی و کارون در مجلس شورای اسلامی با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: یکی از اولین اقدامات مجلس یازدهم اصلاح قوانین شهرداری‌ها از جمله درآمدهای پایدار و قانون ارزش افزوده پس از چند دهه بود که با هدف انتفاع شهروندان صورت پذیرفت.

پل سفید:

وی به تصویب و اصلاح دیگر قوانین در مجلس شورای اسلامی همزمان با دولت شهید رئیسی اشاره کرد و افزود: از جمله این قوانین، قانون عوارض آلایندگی بود که با حمایت مجلس و عملیاتی شدن آن توسط دولت شهید رئیسی، تامین بیش از ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس و اختصاص آن به سایر شهرداری‌های سراسر کشور را به ارمغان آورد.

یوسفی نتیجه هم افزایی میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر و شهرداری را در زمینه‌های مختلف از جمله تامین اتوبوس‌های شهری را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: با همت شهردار اهواز دستگاه‌های تحویلی اتوبوس به شهرداری تا پایان سال به ۳۰۰ دستگاه نیز می‌تواند برسد.

یوسفی با بیان اینکه مترو یکی از درخواست‌های شهروندی است که چندین سال بطول انجامیده، عنوان داشت: شهروندان از ما مسئولین انتظار کار دارند و اگرچه به سرانجام رسیدن پروژه‌ای مانند تقاطع غیر همسطح شهید کجباف ۱۳ سال طول کشید، اما مجموعه شهرداری به همت شهردار اهواز با هم افزایی و همدلی بیشتر توانست پل غیر همسطح دانشگاه شهید چمران را دو ساله به سرانجام و افتتاح برساند.

این مقام مسئول در ادامه به جلسه مشترک خود و شهردار اهواز با وزیر نفت اشاره و گفت: در نظر داریم با استفاده از ظرفیت وزارت نفت و مشارکت راه آهن در زمینه حل شدن یک گره ترافیکی در انتهای کیان آباد اقدام نماییم.

یوسفی در پایان افزود: قوانین مصوب مجلس در حوزه‌های مختلف مانند ارزش افزوده، آلایندگی، نوسازی و بهسازی حمل و نقل عمومی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در انتظار تلاش بیش از پیش شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها هستند که شرط آن هم افزایی بیشتر میان مدیران شهری است.