مجید منادی دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان در بیانیه‌ای با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای پرواز اردیبهشت از مردم استان خوزستان برای حضور پر شور ‌و شعور در این عرصه و خلق حماسه‌ای ماندگار دعوت کرد.

پل سفید:

به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی ؛ مشارکت مردم درتعیین سرنوشت سیاسی کشورو به نمایش گذاشتن اراده ملی وتجلی عظمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
اکنون که در آستانه دور دوم انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار داریم. ضمن قدردانی از مشارکت مردم شریف ایران در مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، که نشان از اتحاد وفاداری به آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی بود؛ از مردم سرافراز و شهیدپرور استان خوزستان بویژه اصحاب فرهنگ هنر و رسانه که همواره ثابت کرده اند از نظام مقدس جمهوری اسلامی ، ولایت فقیه و ایران عزیز حمایت مخلصانه داشته‌اند؛ دعوت می کنم با حضور مجدد و دعوت فراگیر و گسترده از سایرین و خلق حماسه‌ای ماندگار در پای صندوق‌های رای؛ در روز جمعه ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ بار دیگر نقش بارز خود در آینده کشور و استحکام نظام اسلامی را نشان دهندوبا انتخاب فرد اصلح ، ادامه دهنده راه شهید جمهور باشند.

مجید منادی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان